Crew

Informatie

Onze Love 2 Dance crews of meer bepaald onze wedstrijdteams trainen op een heel ander niveau. Zij worden getraind als competitie danser en worden klaargestoomd om wedstrijden te dansen en te performen tijdens externe optredens. Ondanks het competitieve staan fun, samenhorigheid en teamgevoel eveneens centraal.

Wekelijkse aanwezigheid tijdens de lessen is verplicht en wordt opgevolgd door de verschillende lesgevers en coaches.

Aan de start van het dansseizoen beslissen de coaches welke wedstrijden er al dan niet gedanst worden. Als lid van het wedstrijdteam verwachten we aanwezigheid op elke wedstrijd. Wij rekenen ook op de ouders om in te springen voor vervoer van en naar de wedstrijden, in de mate van het mogelijke uiteraard.

Binnen de wedstrijdteams kiezen de coaches ook wie een solo of duo mag dansen op een wedstrijd. Hiervoor worden aparte trainingen afgesproken met de desbetreffende coach.

Toetreden tot de crew kan je echter niet zomaar. Hiervoor dient men auditie te doen.

The Force

Wedstrijdteam Hip hop (teens)

Coach: Ryanne Vanhulst en Elien Huwaert

Palmares