Nice to know

Bij inschrijving bent u automatisch akkoord met het reglement en geeft u de toelating dat wij uw persoonlijke gegevens verwerken. Mogen wij u alvast vragen alles goed na te lezen en de richtlijnen zorgvuldig op te volgen.

insta 4.jpg

Zaalregels

• De dansers zijn tijdig aanwezig en gaan voor aanvang van de les naar toilet;

• De dansers dragen enkel sportkledij en sportschoenen. Geen sandalen, laarzen, slippers, jeansbroeken, … . De dansschoenen worden pas aangedaan IN de danszaal. Dit om onze dansvloer te beschermen;

• In de zaal drinken we enkel water of sportdrank. Frisdrank, koeken, kauwgom en snoep worden niet meegenomen naar de les. Net zoals speelgoed;

• Afval wordt gedeponeerd in de vuilbak en laat men niet rondslingeren;

• Gsm gebruik tijdens de les is verboden;

• Wanneer de helft van de groep niet aanwezig is, zal de les niet doorgaan;

• Wij zijn niet aansprakelijk voor diefstal of verlies van waardevolle spullen;

• Ouders worden niet toegelaten in de danszaal tijdens de dansles.

Extra dansers sporthal

De ouders zijn niet toegelaten in de trappenhal noch in de kleedkamer of danszaal. Dit is in functie van de brandveiligheid. De dansers worden opgewacht in de cafetaria van de sporthal.

Jaarlijks optreden

• De dansers laten voor eind december weten of ze al dan niet zullen deelnemen aan het jaarlijks optreden. Hiervoor wordt nog een reminder verstuurd.

• De dansers die deelnemen aan het optreden zijn verplicht aanwezig op de laatste danslessen, op alle generale repetities en alle optredens.

• De dansers mogen aangeleerde choreo’s niet openbaar maken voor het optreden.

• Dansers die ingeschreven zijn en last minute annuleren voor het optreden zonder geldige reden, zullen de kosten van de reeds aangekochte kledij dienen te betalen.

Dit dansseizoen zal de dansshow doorgaan in de week van 17 juni 2024 in G.C. De Kluize te Oosterzele.

Tips ledenbeheer

• Ga vooraf naar www.ledenbeheer.be en lees de verschillende handleidingen die beschikbaar zijn op de website. Eveneens de FAQ is erg interessant en zal een hulp zijn tijdens het inschrijven.

• Je maakt een account aan PER GEZIN. Hierin plaats je alle gezinsleden apart. Gescheiden ouders werken dus onder 1 account!

• Je selecteert per danser de gewenste lessen en nadien reken je af PER DANSER