Dansseizoen 2020 - 2021

GRATIS LESSENWEEK

MAANDAG 7 TOT EN MET ZATERDAG 12 SEPTEMBER

In de week van maandag 7 september is er opnieuw een gratis proeflessenweek. Iedereen die interesse heeft om aan te sluiten bij onze vereniging of oud leden die een nieuwe les willen uitproberen, zijn méér dan welkom! Inschrijven voor de gratis proefles zal gebeuren via het online portaal ledenbeheer. (zie hieronder)

18u-19u

Lidgeld

Extra bij lidgeld

• Het lidgeld is inclusief verzekering

• De betaling kan cash of per overschrijving gebeuren en dient voor 30/09/2020 in orde te zijn.

• Kies u voor overschrijving? Dit wordt gedaan PER DANSER APART op ons rekeningnummer: BE04 0018 4439 0231

• Er is een mogelijkheid om te kiezen voor een gespreide betaling voor bedragen boven €300 en voor gezinnen met meerdere leden. Hiervoor verwijzen we u door naar één van onze bestuursleden (info@dansvereniginglove2dance.com)

• U heeft recht op een gedeeltelijke terugbetaling via de mutualiteit. Deze papieren kan u online terugvinden via het portaal ledenbeheer.

• BELANGRIJK! Het lidgeld wordt NIET terugbetaald, enkel om medische redenen en met afgifte van bewijs hiervan.

Huishoudelijk reglement

Bij inschrijving bent u automatisch akkoord met het reglement en geeft u de toelating dat wij uw persoonlijke gegevens verwerken. Mogen wij u alvast vragen alles goed na te lezen en de richtlijnen zorgvuldig op te volgen.

Danslessen

U kan de dagen waarop er les is, bekijken in het portaal ledenbeheer. Deze danskalender zal u ook kunnen terugvinden op het prikbord aan de danszaal. Extra lessen worden steeds ruim op voorhand gecommuniceerd.

Zaalregels

• De dansers zijn tijdig aanwezig en gaan voor aanvang van de les naar toilet;

• De dansers dragen enkel sportkledij en sportschoenen. Geen sandalen, laarzen, slippers, jeansbroeken, … . De dansschoenen worden pas aangedaan IN de danszaal. Dit om onze dansvloer te beschermen;

• In de zaal drinken we enkel water of sportdrank. Frisdrank, koeken, kauwgom en snoep worden niet meegenomen naar de les. Net zoals speelgoed;

• Afval wordt gedeponeerd in de vuilbak en laat men niet rondslingeren;

• Gsm gebruik tijdens de les is verboden;

• Wanneer de helft van de groep niet aanwezig is, zal de les niet doorgaan;

• Wij zijn niet aansprakelijk voor diefstal of verlies van waardevolle spullen;

• Ouders worden niet toegelaten in de danszaal tijdens de dansles.

Extra dansers sporthal

• De ouders zijn niet toegelaten in de trappenhal noch in de kleedkamer of danszaal. Dit is in functie van de brandveiligheid. De dansers worden opgewacht in de cafetaria van de sporthal.

Extra lessen ballet / modern jazz

• Voor de balletlessen is balletkledij verplicht (balletpak, collant, demi pointes). De haren zijn samengebonden. Wij werken samen met Pivot dancestore in Geraardsbergen voor onze balletkledij. Indien u hier aankoopt, dient u enkel de balletgroep door te geven van de danser. U krijgt eveneens een korting op de aangekochte kledij;

• Voor de lessen modern jazz draagt men aansluitende kledij (legging, top, …) Loshangende pulls en sjaals blijven thuis. Eveneens worden de haren samengebonden;

De lesgevers kunnen bij overtreding van één van bovenstaande regels de toelating tot de les weigeren.

Jaarlijks optreden 12/05/21-16/05/2021

• De dansers laten voor eind december weten of ze al dan niet zullen deelnemen aan het jaarlijks optreden. Hiervoor wordt nog een reminder verstuurd.

• De dansers die deelnemen aan het optreden zijn verplicht aanwezig op de danslessen in de maand mei, op alle generale repetities en alle optredens

• De dansers mogen aangeleerde choreo’s niet openbaar maken voor het optreden.

• Dansers die ingeschreven zijn en last minute annuleren voor het optreden zonder geldige reden, zullen de kosten van de reeds aangekochte kledij dienen te betalen.

Enkele afspraken in verband met communicatie:

• Gelieve ons louter te contacteren in de les of via mail. Enkel bij dringende gevallen, kan men ons contacteren via ons persoonlijk nummer.

• Gelieve om communicatie via onze persoonlijke Facebook en andere social media te vermijden.

• Indien men niet kan aanwezig zijn op de dansles vragen we om dit te communiceren bij het portaal ledenbeheer.

Bij dringende problemen: 0472 54 00 71 (Elien)

Alle andere vragen: info@dansvereniginglove2dance.com

Ledenbeheer

Inschrijven voor de gratis proeflessen en de volledige cursus gebeurt vanaf dit schooljaar via ledenbeheer!

Enkele tips

• Ga vooraf naar www.ledenbeheer.be en lees de verschillende handleidingen die beschikbaar zijn op de website. Eveneens de FAQ is erg interessant en zal een hulp zijn tijdens het inschrijven.

• Je maakt een account aan PER GEZIN. Hierin plaats je alle gezinsleden apart. Gescheiden ouders werken dus onder 1 account!

• Je selecteert per danser de gewenste lessen en nadien reken je af PER DANSER

• Vergeet de kortingscode "corona" niet als je hiervan wenst gebruik te maken

Ga naar online portaal ledenbeheer (klik op logo)

Inschrijven kan vanaf 15 augustus! (9u)