Maak kennis met ons lesgeversteam, bestuur en onze ouderraad

Lesgevers_edited.jpg

Lesgeversteam

Elk teamlid drukt zijn eigen stempel binnen onze vereniging!

Wij zetten in op lesgevers met kennis en kunde, mensen die geschoold zijn en die ervaring hebben in de danswereld en het lesgeven. Wij vinden het belangrijk om onze leden kwalitatieve lessen aan te bieden.

IMG_5361_edited.jpg

Anaïs Van Caekenberghe

Azul

Anaïs maakt deel uit van ons team sinds januari 2021. Zij studeert 'contemporary' aan Fontys hogeschool in Tilburg. In dansseizoen 23-24 zal zij een half jaar in het Londen studeren en dansen!

Aureline D'Haese

Modern jazz open level 2
Modern fusion advanced

Aureline maakt deelt uit van ons team sinds schooljaar 20-21. Zij is afgestudeerd in de richting 'dans en educatie' aan de Amsterdam University of Arts.

Elien Huwaert

The Force
Modern jazz kids 1
Modern jazz open level 1

Elien is oprichter en eigenaar van 'Love 2 Dance'. Zij heeft een bachelor in de orthopedagogie, een diploma 'dans' behaald in de AMWD te Ninove en werkt in het basisonderwijs als directeur.

Jodie Pennewaert

Young 1's
Tik Tok dance
Mini's
Hip hop new style 1
Hip hop new style 2
Girly

Jodie is bestuurslid bij 'Love 2 Dance'. Zij is afgestudeerd als bewegingsdeskundige en momenteel is ze bezig aan haar master gezondheidsbevordering.

Verder heeft zij de opleiding 'initiator urban dance' en 'multimove en sportsnackbegeleider' met glans afgerond.

Jodie staat ook ter beschikking voor privé lessen. Hiervoor kan je met haar rechtstreeks contact opnemen via ons contactformulier of voor/na de dansles!

Laura Tenteniez

Young 1's
Hip hop kids 1
Hip hop kids 2

Laura is sinds de start van 'Love 2 Dance' danser bij onze vereniging. Laura is afgestudeerd als kinderverzorgster en is enorm creatief. Laura heeft sinds kort haar eigen sportlabel Elti_fit!

Verder heeft zij de opleiding 'initiator urban dance' met glans afgerond.

LIEN_edited.jpg

Lien Vandenborne

Modern jazz kids selectie

Lien is lid van ons team sinds dansseizoen 22-23! Na 7 jaar ervaring opgedaan te hebben in verschillende stijlen, focust ze zich op haar studies als "uitvoerend Contemporary Club & Streetstyles danser" aan Fontys hogeschool in Tilburg.

Melissa Evenepoel

Dancehall (open level)
Dancehall (advanced)
Fundance

Melissa maakt sinds dansseizoen 17-18 deel uit van ons team. Melissa is sportkinesiste, sportassistent aan de VUB en heeft een eigen zaak in Roosdaal (LMNTS).

Oriana Malfroot

Hip hop kids 1
Hip hop kids 2
Hip hop kids 3

Oriana danst al enkele jaren bij ons en mocht samen met de crew 'House of Lionz' naar het WK UDO trekken in 2019. Oriana volgt de opleiding 'voedings- en dieetkunde'.

Verder heeft zij de opleiding 'initiator urban dance' met glans afgerond.

Ronan.JPG

Ronan Tchio

Fusion kids
Fusion teens open level
Hip hop kids selectie

Ronan volgt al enkele jaren les bij onze club, verder maakte hij ook deel uit van het wedstrijdteam 'House of Lionz'.

Ronan studeert momenteel bestuurswetenschappen aan de UCLouvain FUCaM Bergen.

Zijn favoriete stijlen zijn hip hop en afro!

IMG_56D55E4C325F-1.jpeg

Ryanne Vanhulst

The Force
Hip hop advanced

Ryanne zal vanaf dit seizoen ons team vervoegen als coach.

Zij is een professionele danseres, geeft les op verschillende plaatsen en coachte reeds verschillende wedstrijdteams. Verder is zij zowel jurylid bij verschillende competities in zowel binnenland als buitenland.

Thai Noels

Modern jazz kids 2
Modern jazz kids 3

Thai startte als danser bij onze club en is reeds enkel jaren lesgever. Hij proeft graag van verschillende dans- en muziekstijlen.

Thai studeert op dit moment 'musicaltheater' aan Fontys hogeschool voor de kunsten in Tilburg.

Yacine Ouchchen

Break kids 1
Break kids 2
Break teens
Break selectie
Tricks for crews

Yacine maakt sinds 20-21 deel uit van ons team. Hij heeft zijn stempel binnen de Belgische breakdance wereld gezet en is fulltime lesgever! Hij coacht meerdere breakdance teams en nam in zowel binnen- als buitenland deel aan verschillende battles.

Yana.jpg

Yana Van Keymeulen

Hip hop kids 3
Ragga kids

Yana danst al enkele jaren bij ons en mocht samen met de crew 'House of Lionz' naar het WK UDO trekken in 2019.

Verder heeft zij de opleiding 'initiator urban dance' met glans afgerond. Haar favoriete dansstijl is ongetwijfeld 'afro'!

Ouderraad

Onze ouderraad heeft als doel een klankbord te zijn voor alle ouders in onze club. Spreek hen gerust aan bij vragen of problemen.