Love 2 Dance

Welkom bij onze club!

Heb jij ook de danskriebels te pakken?

Heb je interesse in onze werking?

Ben je benieuwd naar onze lessen?

Elke eerste les kan je gratis uittesten bij ons!

L2D Uurrooster 23-24.jpg
C3D5639A-D747-4FCE-9700-6B50B47E39C5.jpe

They call it dance, we call it life!

One team - one family

'Love 2 Dance' werd opgericht in 2013. Na zelf enkele jaren dansles te geven, was het moment gekomen om een sprong te wagen. 'Love 2 Dance' werd geboren! Nu, meer dan 10 jaar later, kunnen we zeggen dat we Lierde en omstreken hebben laten kennismaken met onze dansvereniging.

Als dansvereniging vind ik het belangrijk dat we jaarlijks blijven groeien zonder onze roots en oorsprong te vergeten. We staan kritisch tegenover onze eigen werking en proberen steeds te evolueren, jaar na jaar.

Ons doelpubliek is zowel de recreatieve als de competitieve dansers. Vanaf 4 jaar (2e kleuterklas) kan je bij ons terecht. We spitsen ons toe op leeftijd, in verschillende genres en op verschillende dansniveaus zodat er in onze dansclub voor ieder wat wils is. Een goede technische basis is essentieel en hiernaast vinden wij transparantie, fun en een hechte connectie tussen lesgevers en dansers enorm belangrijk!

Doorheen de jaren hebben we enkele mooie ervaringen mogen mee maken. Het hoogtepunt voor mij was dat we in de zomer van 2022 een WK-titel mee naar huis mochten nemen met ons wedstrijdteam 'The Force' en zij zich dus zo mochten kronen tot wereldkampioen in de categorie U16 novice op UDO Worlds! Verder verlegden we onze horizon en deden we mee aan de audities van Belgium's got talent in 2019 met 'Army of Lionz'. Twee ervaringen die we nooit gaan vergeten.

Wij hopen samen met jullie te kunnen blijven groeien en leren maar vooral, plezier te hebben!

Neem gerust een kijkje op onze website en aarzel niet om bij vragen ons te contacteren!

Elien Huwaert

Founder L2D

L2D NIEUWS

zomerkampen L2D 2024.JPG
L2D B2TF 24.JPG
AE5115F3-CFBB-4E79-B064-16E934D145F4.jpg

Danskampen seizoen 23-24

Vanaf zondag 14 april kan je opnieuw inschrijven voor onze mega leuke zomerdanskampen. Een ideale manier om kennis te maken met onze club.

L2D goes back to the future

Love 2 Dance nodigt uit voor een onvergetelijke reis in "Love 2 Dance goes back to the future"

Tickets verkrijgbaar vanaf maandag 15 april om 19u via

De warmste schoendoos

In teken van 'de warmste week' en de strijd tegen armoede verzamelden wij gevulde schoendozen in voor gezinnen die het net iets moeilijker hebben. Zo konden wij 83 gezinnen gelukkig maken tijdens de Kerstperiode. Onze paketten doneerden we aan 'Welzijnsschakel Brakel - Lierde'.

Schermafbeelding 2022-11-01 om 14.06.54.png
The Force - Wk.JPG
IMG_3805.JPG

Kwaliteitsvolle dansclub
Diamond Performance

Diamond Performance geeft aan dat jij als club je uiterste best doet en met glans kwaliteit verzekerd voor je leden. Wij scoren ZEER GOED op alle nodige facetten om een dansclub draaiende te houden en kwaliteit te kunnen leveren. Dit kwaliteitslabel is twee jaar geldig!

Wij zijn wereldkampioen!

Wedstrijdteam 'The Force' werd eerste op het WK in Blackpool in de categorie U16 novice! Wat een topprestatie. Wij als club zijn zier fier op elk van hen!

Wij dansen, so what?

In de maand mei sloegen wij de handen in elkaar met onze federatie 'Danssport Vlaanderen' om het dansen voor jongens te normaliseren. Hieronder alvast nog een leuke foto / herinnering aan onze 'release'.

Onze hoofdsponsors

C61C5A24-0FAC-4645-AB62-E336A3EBA116.png

M&V sportevents

744080D9-6020-4E12-B038-A1AA4FAF5FD7.jpeg

Mailing company Ninove

Schermafbeelding 2022-12-10 om 17.49.01.png

Viassur BVBA

IMG_1C37DC623608-1_edited.jpg

VDM Tuin & Bouw

Bedankt voor de inzending!