45892242-515B-4924-9EA8-22E291B41AF5.jpe

Lesgeversteam

Elk teamlid drukt zijn eigen stempel binnen onze vereniging!

Wij zetten in op lesgevers met kennis en kunde, mensen die geschoold zijn en die ervaring hebben in de danswereld en het lesgeven. Wij vinden het belangrijk om onze leden kwalitatieve lessen aan te bieden.

IMG_5361_edited.jpg

Anaïs Van Caekenberghe

Pré ballet
Ballet 1
Ballet 2
Ballet 3

Anaïs maakt deel uit van ons team sinds januari 2021. Zij studeert 'contemporary' aan Fontys hogeschool in Tilburg.

IMG_5264.JPG

Aureline D'Haese

Modern Jazz 2
Modern fusion (advanced)
Inside Art

Aureline maakt deelt uit van ons team sinds schooljaar 20-21. Zij is afgestudeerd in de richting 'dans en educatie' aan de Amsterdam University of Arts.

IMG_5379.JPG

Cara Diver

Afro fusion kids
Afro fusion teens

Cara is onze nieuwe lesgever 'afro'. Ze heeft gedanst bij Afro-House Belgium crew, heeft getraind op eigen bodem en op internationaal niveau. Jaarlijkse wordt ze in Angola getraind door dansers van Puto Prata, Pink2Toques en Vandro Poster.

IMG_5472.jpg

Elien Huwaert

Modern jazz kids 1
Modern jazz kids 2
Modern jazz kids*
Modern jazz teens*

Elien is oprichter en eigenaar van 'Love 2 Dance'. Zij heeft een bachelor in de orthopedagogie, een diploma 'dans' behaald in de AMWD te Ninove en is voltijds leerkracht in het secundair onderwijs. Verder volgt ze de opleiding 'personal trainer'.

IMG_5386.JPG

Jodie Pennewaert

Tik Tok
Dancehall 1
Mini's
Fundance

Jodie is bestuurslid bij 'Love 2 Dance'. Zij is afgestudeerd als bewegingsdeskundige en momenteel start ze aan haar master gezondheidsbevordering. Verder is Jodie heel actief op social media en heeft ze 130K volgers op 'Tik Tok'.

IMG_5284.JPG

Laura Tenteniez

Hip hop new style 2
Hip hop new style kids 1
Hip hop new style kids 3

Laura is sinds de start van 'Love 2 Dance' danser bij onze vereniging. Laura is afgestudeerd als kinderverzorgster en is enorm muzikaal. Zij heeft een stem om U tegen te zeggen. Laura is actief op social media en heeft 60K volgers op Tik Tok.

IMG_5297.JPG

Lisa Franceus

Modern jazz kids 3
Modern jazz 1

Lisa maakt sinds 19-20 deel uit van ons team. Zij is kleuterleidster in Geraardsbergen en heeft een diploma 'dans' behaald in de kunstacademie van Geraardsbergen.

IMG_5354.JPG

Lori Sonck

Fusion kids 2
Hip hop new style 1
Hip hop kids*

Lori is bestuurslid bij 'Love 2 Dance' en maakt sinds de start deel uit van ons team. Lori heeft een bachelor in de verpleegkunde en een master in de seksuologie. Lori werkt momenteel in het onderwijs.

IMG_5299.JPG

Matthias De Meuter

The Force
House of Lionz
Hip hop (advanced)

Matthias maakt sinds dansseizoen 18-19 deel uit van ons team. Hij behaalde met zijn 'House of Lionz' een mooie 7e plaats op het WK UDO in Blackpool (2019)  en mocht ook een BK-titel met hen mee naar huis nemen. Matthias werkt op de kinder- en jeugdpsychiatrie. Eveneens is hij life- en jeugdcoach. Verder heeft hij een passie voor video- en fotografie.

IMG_5364.JPG

Melissa Evenepoel

Full body workout
Dancehall 2

Melissa maakt sinds dansseizoen 17-18 deel uit van ons team. Melissa is sportkinesiste, sportassistent aan de VUB en heeft een eigen zaak in Roosdaal (LMNTS).

IMG_5473.jpg

Melissa Mihaly

Start to Yoga

Melissa is nieuw binnen ons team en zal de lessen 'start to yoga' op zich nemen.

IMG_5242.JPG

Oriana Malfroot

Hip hop kids new style 2
Mini's
Pré hip hop

Oriana is de jongste van ons team! Zij danst al enkele jaren bij de 'House of Lionz' crew. Oriana volgt de richting sportwetenschappen in Aalst.

IMG_5262.JPG

Thai Noels

Dancehall kids
Fusion kids 1

Thai is reeds enkele jaren lesgever bij ons binnen de club. Thai is afgestudeerd als leerkracht M.O. en Engels en zal volgend schooljaar in het Koninklijk Conservatorium te Brussel de opleiding 'musical' volgen.

IMG_5353.JPG

Yacine Ouchchen

Tricks & Flips
Break kids
Break teens

Yacine maakt sinds 20-21 deel uit van ons team. Hij heeft zijn stempel binnen de Belgische breakdance wereld gezet en is fulltime lesgever! Hij coacht meerdere breakdance teams en nam in zowel binnen- als buitenland deel aan verschillende battles.

45892242-515B-4924-9EA8-22E291B41AF5.jpeg

Bestuur en ouderraad

Elien Huwaert - Jodie Pennewaert

Lori Sonck - Wendy Jane Bartlett

Wij staan klaar voor al jullie vragen. Spreek ons gerust aan in de club of via mail.

Ouderraad

Ina Panis - Tania De Cubber - Charlotte De Moor

Linsey Van Droogenbroeck - Maaike Vanderspinnen Wendy Jane Bartlett

De ouderraad is een adviesorgaan en wordt betrokken bij de beslissingen van de club. Verder helpen zij bij het uitwerken van events en bieden zij steun aan de club.